بهترین روش برطرف کردن مشکلات زانو درد و آرتروز

بهترین روش برطرف کردن مشکلات زانو درد و آرتروز

درمان تضمینی زانو درد و آرتروز

اگر در سر زانو های شما مشکلات عدیده ای دارید و نمی توانید راه برویدیا بلند شدن برای شما سخت شده است امروز ما برای شما یک هدیه داریم که اگر که این مطلب را تا آخر بخوانید میتوانید از شر این مشکل برای همیشه رها شوید.

چگونه زانو درد و آرتروز را از بین ببریم؟

شما در ابتدا به مقدار 400 گرم زد چوبه خالص تهیه نموده و سپس زرد چوبه را به چند پسته 25 گرمی تقسیم می کنیم. سپس در داخل یک بسته 25 گرمی زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و سپس دو یا سه قاشق روغن زیتون خالص که دارای بو را به آن اظافه می کنیم سپس مخلط به دست آمده را بهم زده و خمیر درست می کنیم سپس این خمیر را بر روی پارچه سفید تمیز پهن می کنیم سپس پار را روی زانو قرار می دهیم سپس پارچه را با پلاستیک و یا فویل آلومیلیومی می بندیم و محکم می کنیم.

بعد از گذشت 24 ساعت مخلوطی را که درست کردیم به اصطلاح آزاد می شود و دوباره مخلوط را با همان موادی که قبلا گفته شد می سازیم. و سپس خمیری را که دوباره ساخته ایم را بر کف پا می مالیم و سپس طبق روال قبل عمل می کنیم و پارچه را که آغشته به خمیری که ساخته ایم است را با پلاستیک و فویل آلومیلیومی محکم کرده و می بندیم و به مدت 12 تا 18 ساعت منتظر می میمانیم سپس این عمل را چهار بار بروی کف پا و زانو انجام می دهیم و شما شاهد این خواهید بود که درد پا و زانو و همچنین آرتروز شما از بین می رود..

منبع:

 زبان دکتر احمد سوزنچی (متخصص طب سنتی)

مشاهده تمامی محصولات فروشگاه

برای عضویت در کانال تلگرام، اینستاگرام و آپارات پسته رفسنجان بر روی تصاویر زیر کلیک کنید:

اینستاگرام
تلگرام
آپارات
ایتا
روبیکا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویس برامون!x